2016年1月25日 星期一

大件事

天氣真係凍到不得了呀!
完全唔想起身返工…
好想繼續躲在被窩中懶洋洋渡過…

下午跟Mami通電話時得知嫲嫲唔舒服叫車送左入院…
原來是感到半邊身麻痺…
診斷是中風了…
完全不能相信!
怎會這麼突然?

臨近歲晚…突然發生哩啲事!
真係好唔開心呀!
個心真係好唔舒服…
我明白老人家好多老人病真係避免唔到!

2 則留言:

  1. 冬天好多老人家中風, 我公公前年都係...
    不過我公公算好彩, 係黃金時間內送到入院又打左針, 起初我公公都好驚郁唔番, 我地唯有不停鼓勵佢做多d物理治療, 而家我公公行得走得!
    加油呀Kitty, 多d 去睇嫲嫲, 多鼓勵她, 陪她做下運動就得架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心 ^3^
      初期去探望嫲嫲時佢好似跳晒制⋯又唔記邊個打邊個!
      講講下東又跳左去講西!大家都唔知佢講乜⋯
      我好擔心會唔會順便腦退化⋯
      事隔一個月情況都穩定同有好轉了⋯

      刪除