2016年1月23日 星期六

團年飯 @ 渥鐵板燒

今日HusB公司有Seminar要幫手!
所以我相約Daddy & Mami去飲茶…
回娘家前去買左盒塔斯曼尼亞車厘子返去孝敬佢地!
大大粒又靚又甜…

不過哩排發現便便既顏色好似柯黑屎咁!
明明一向都好正常…
原來就係哩排食得太多車厘子…
導致便便比較深色好似黑屎!
真係嚇親!哈哈…

今晚一行七人到尖東渥鐵板燒日本料理食團年飯!
以往食鐵板燒好少選擇海鮮…
今次我地叫左三個龍蝦海鮮餐同三個和牛餐!
師傅先炒蒜片當小食!

套餐有沙律…

仲有鵝肝魚子醬蒸旦!

龍蝦海鮮餐主角緊係唔少得龍蝦啦…
個龍蝦頭可選擇用來煲粥或湯…

五味真火…噴…
俾啲火我…俾啲火我…
我第一次見識到哩壇火…
哩個花臣野我唔多欣賞呢!
純粹燒一燒啲龍蝦殻煲粥會鮮味啲出啲…

和牛就真係俾師傅搞彎晒…
邊可能落調味料好似唔駛錢咁…
即刻Stop佢都冇用…搞到塊扒過咸!
之後仲有炒雜菜同炒飯…
仲有牛奶布丁做甜品!

今晚天氣好凍呀!
食飽飽我回家先繼續計劃行程…
HusB跟好友到酒吧飲下酒吹下水啦!

沒有留言:

張貼留言