2015年11月20日 星期五

Disneyland

哩個星期工作上都真係有點不濟…
每日都有啲麻煩野要處理!

今日請左下午假!
諗住返半日可以安全渡過…
點知又有麻煩野要搞…
真係老土呀!
最後幫忙做左半都係交俾同事繼續處理!

會合左Rubi就一起去Disneyland…
因為我地張Annual Pass 22/11都到期了!
所以今日入埋最後一次啦!
去同Christmas Ver.主角們影相!
而且新加入左Lotso呀!
仲有就緊係要睇最新既迪士尼魔法書房哩個show!
但係今日竟然關閉?真係嬲呀!
而且今日樂園好鬼多人呀!
樣樣都排隊…
總之今日真係咩都做唔到咁濟…
有點失望啦!
最後我地一邊排隊等同米奇米妮影相一邊睇巡遊!
我地好早就排定隊…排第三…
所以可以盡快影完走到Duffy & ShellieMay排隊繼續影!
影完就去排隊影Donald & Daisy!
今日可以影到三對主角都真係算好了!

之後休息一會就等18:20 Elsa & Anna聖誕樹亮燈儀式!
坐到天黑就開始了!

諗左好耐好耐…本來今日係最後一次入來!
但真係仲有好多野未做!
最後我地兩個走左去續證!
十二月再入過黎呀!

搞掂好晒又差唔多時間去睇光影匯巡遊啦!
搵返個靚位!又再等時間過…

十周年有新煙花!
但係我地都冇睇埋就走喇!
搭車去西灣河去太安樓食串燒…
再去明記食糖水!
真係充實既一天呀!

沒有留言:

張貼留言