2015年11月26日 星期四

十一月之星飯局

今日工作上既事真係有驚無險!
好彩安全渡過…
要不然…
無辜被鬧我會好唔憤氣又好唔開心!

昨日係Emily既牛一…
而我地就相約今晚慶生!
Emily搬左來中環工作實在太好了!
其實中上環真係好多好野食架…

Emily想食韓國料理…
據我所知哩一帶基本上係冇乜韓國料理…
剛好原來新紀元開左間喎!
119 Plus
見到食評都不錯…就去試試啦!
基本上我對韓國料理認知很少…
打開餐牌我覺得不太似韓國料理呢…
連Emily哩位大愛韓國料理者來說都有同感!
於是我地就揀左三樣推介既菜色…

甜筒炸雞

韓國菜點少得炸雞呢?
哩個炸雞配上甜忌廉甜蕃薯仲有忌廉白汁…
都幾特別…

芝士玉子卷
哩個好似日式玉子卷呢…
內裡芝士好澎湃!
好漏呀…好飽…
食左佢已經唔想再食野了!

最後鐵錘炸醬面…
要用鐵鎚打爆個皮既…
多左哩啲Gimmick野又可以提高價格了!
個炸醬面味道不錯!比較濃味…
整體上都尚好…

Emily Happy Birthday!
黎緊新屋既事將會好忙了…
祝一切順利!

沒有留言:

張貼留言