2015年8月18日 星期二

Happy Day and Night

明日要考試今晚作最後衝刺!
放工後去街市買餸⋯
今晚有Rubi來陪我!
還買了旦糕呢!
所以煮左她喜歡既日式咖哩旦包飯!

每次整咖哩一定食唔晒!
要分兩餐!
淨左既咖哩可以加啲水左放烏冬!
咁就可以成為日式咖哩烏冬⋯
又多個菜式!一舉兩得!

之後我就繼續溫習⋯
對上一次考試應該是3年前考日文能力試N2⋯
真係無時無刻都溫習做past paper!
成功後仲諗住翌年考埋個N1⋯
不過最後冇成事!
日文放低幾年仲開始退化埋⋯

今次公司雖然沒有強制性但都強烈地要求我地去考試⋯
話就話除增值自己外⋯
當然就緊係會增加我地工作量啦!
事實考多個牌對自己將來一定有好處⋯
所以哩排都努力啲K.O.晒啲paper!
這是今年目標!希望成功!

我倆等埋HusB回來又準備旦糕環節!
屋企習慣了無論新曆又好舊曆也好⋯
總之生日月份成日都會有cake切⋯
好開心好愉快!

明日考試一定成功!音譜

沒有留言:

張貼留言