2015年2月5日 星期四

宵夜

等到頸都長了…
Daddy & Mami & Rubi 今晚終於都回來了!
結束了七日六夜北海道之旅…
20:45到着就收到Rubi既電話了音譜

佢地買了我最愛的東西回來…
令我好心急想要回家即時分享!
事實佢地返到去都夜而且明日仲要返工…
都唔知點算好!
最終HusB見我坐立不安就帶我返娘家等佢地返來啦!

約22:15左右佢地終於都返到屋企喇!
雖然每晚都有FaceTime…携帯
不過極掛住佢地呀!
佢地仲買左勁多手信俾我…ラブラブ

今晚最重要分享就係哩樣野…
咁新鮮既美食緊係要即時解決啦!
Daddy Mami知我喜歡而我又冇份去…
早就決定要帶回來給我了!
當然Rubi也不忘掃了一大堆靚衫同零食俾我啦!
雖然我冇份去但我有咁多手信實在最幸福了ドキドキ

完成重要既事情後一定要去日本玩過痛快!クラッカー

沒有留言:

張貼留言