2015年10月13日 星期二

偷得浮生半日閒之Disneyland之旅

相隔一個月又去考第二份Paper喇!
同公司請左日Exam leave去考試…
PASS真係令心情處於興奮狀態!

離開試場後先去食個早餐…
再去759睇下有咩零食買!
之後相約了Rubi一點鐘在中環站等!
皆因她也請了半日假同我一起展開奇妙旅程!
我地要去搵著住靚靚Halloween衫既Mickey & Minnie!

入到樂園約1:40p.m.
平日去真係比較少人!
雖然今日天氣沒有早兩日咁涼快…
但都好舒服呀!
今日入園主要目的都係影相同簽名…
迪士尼朋友都响美國大街等緊大家啦!
好耐都冇見過Donald & Daisy…
所以第一時間走到去佢地度排除影相!

之後就去搵Duffy!
不過又點失望…
因為ShellieMay今日唔出現啦!

然後見到海盜Pluto…

仲有Chip & Dale!
影完之後都差不多是飛天巡遊時間…

所以我地就穿過城堡走到反斗奇兵大本營!
同Woodie來個近距離接觸!
再去迷離大宅過下冷河先…

然後又走到明日世界搵Buzz Light Year…

之後走返去城堡附近同Elsa & Anna影相!

再去搵埋Snow White!
事實公主系列我最想同Belle影相…
不過當我遇見時往往就係截龍時間冇得影呢!

時間都差不多了!
出返美國大街要同Mickey & Minnie合照啦!
哩個排得最耐!最少都半小時了…

因為今晚會返娘家晚飯所以五點半前都離開樂園喇!
今日好開心呀!
拎到Halloween版貼紙!
同左十三個主角影相仲拎左佢地既簽名!
我同Rubi就好似小粉絲一樣!
童心未泯!哈哈…

沒有留言:

張貼留言