2015年9月28日 星期一

中秋節

今年中秋Daddy同Mami去了歐洲旅行!
歐遊真寫意呀!
我都想跟埋一起去呀…
本來都計劃這段時間去意大利!
不過HusB剛轉了新工!
暫時未有假期啦…

迎月
今日一早就執齊行裝回娘家!
跟Rubi一起去迎月!
我準備左月餅…豬豬餅…兩個楊桃燈籠!
今晚一起去鰂魚涌公園玩…
今日天氣真係好唔穩定!
成日都落住雨…
待到九點左右先出發…
點知又落雨!
最後打消念頭…
折返AE0N買寿司…刺身…汽酒在家過中秋!
繼續開住Johnny's…VF…睇偶像!
日文放送區!

賞月
今日我地會到錦繡舉行家族BBQ派對!
好熱鬧呢!
第一次跟Rubi車!
令我都有學車既念頭呀!
今晚既天氣都頗熱…
所以我還是躲在屋內跟小朋友玩!
冇乜燒野食啦…
整個錦繡都充斥住BBQ既味道呀…
玩到接近十二點先走!

追月
昨晚Rubi在我家宿一宵!
今日我地休息到三點幾三人行往山頂去!
真係白天景同夜景都俾我地睇晒呀…
我地先行左個圈看看風景!
然後去McDonald充下饑…
原來差不多太陽要落山了!
咸蛋黃好靚呀!
之後再去睇夜景…
睇睇紅色月亮!
香港既夜景事實真係好靚既…
哩個中秋假期真係過得好充實呢!

沒有留言:

張貼留言