2015年4月4日 星期六

RedBull x Fighter Jams

今日天氣真係唔講得少⋯
四月初有29度⋯太過份!

今日既節目在中環海濱長廊舉行!
RedBull x Fighter Jams
首次在香港舉行!
喜歡看X-game既我地當然要去湊熱鬧啦!
由於是免費活動⋯相信一定吸引好多人!
我地都預早一小時去看看!
排我地前面都已經過百人了!
太陽伯伯極落力地向我們微笑⋯晴れ
快要溶了⋯
13:50左右開始放人入場了⋯

HusB找了個有利位置!
是landing位⋯很好既位置!
近距離看到MC伍家謙呢!
原來真人都真係幾高!

而我就去四圍逛逛⋯
周圍當然唔少得RedBull啦⋯
$20罐⋯$20罐!

去左GoPro攤檔看看⋯
有遊戲玩!
成功獲得一隻GoPro水杯!

無幾耐精彩既表演開始了!
哈哈⋯跳得快要高過IFC!

由於太熱了⋯
我體力不繼喇!
離場往吉野家食下午
這個戰利品真不錯呀⋯

沒有留言:

張貼留言