2016年3月20日 星期日

紐西蘭南島之旅 Day 9

今日既車程會比較長差不多四小時…
由Te Anau前往東面既大城市Dunedin!
今日天陰陰!都好既冇咁熱丫嘛!
因為有足夠既休息…
所以直踩左三個鐘冇停過…
直至在進入Dunedin前…
途經一個小鎮Waihola!
眼利既HusB突然看到Fresh Fish哩個字眼!
Fresh Fish會唔會有魚生食架?
即使已經駛過左都特地去調頭去返哩間正在營業中既小店!
原來哩間小店係賣魚及其他海鮮既食材!
仲有就係即炸海鮮!Fish and Chips…
都已經點半了有點肚餓於是就响度食午餐啦!
我地點左兩塊三文魚薯餅同青口魚串!
外貌冇乜特別…但係真係好好食!
兩款炸物都好好食!
其實進入小店後不停都有本地人出出入入買東西!
相信都應該係好野喇卦!
响哩度搵啲人影見下都難!
但哩間小店不停有人流!果然真係唔錯!
HusB果然勁…咁都搵到間有水準既炸魚食!

之後仲有大半個鐘車程就到達Dunedin…
真係一個大城市呀!啲紅綠燈走晒出黎!
又多人又多車!好似返左香港咁!
我地先去315 Euro Motel and Serviced Apartment check-in!
哩度既wifi真係無敵!收爆之餘仲要快!
哩度冇廚房煮食只有微波爐所以一陣出去搵食喇!

放低行李後我地冇渣車就咁出去周圍行下…
去Tip Top食雪糕!
邊食邊行…但天氣都真係有點熱!
雪糕溶得都幾快!
周圍行…哩度既建築物充滿住濃濃既蘇格蘭味道!
行下行下來到火車站喇!
應該係南島數一數二最出名既名勝!
在月台上剛好遇上了火車埋站喇!
坐著古老火車看風景真係一流呀!
由於太多旅遊車了…
我冇辦法可以影哩座火車站既全貌喇!

繼續向前行…行左去中國花園!
入去既話就緊係要俾錢啦…

黃昏時間街上人流又開始減少喇!
哩度真係好有歐洲色彩呀!

跟住行返返酒店拎車前往全世界最斜既街!
Baldwin Street
我地冇行晒上去只係行左半…
我已覺得好吃力了!

之後渣車去超級市場行下!
買左韓國製造既辛辣面…
唔駛成日食面包做早餐了!
最後我地揀左酒店附近既中式旅館!
食炒面同炒飯!
意外地是非常好食…
真係唔明白點解要去到外國既中式餐館先食到哩類型唔中又中唔晒泰又泰唔晒既中華料理?
的確真係好味道!

今日行程完畢…
明日又係比較長車程!
所以都係早點休息…

沒有留言:

張貼留言