2016年3月18日 星期五

紐西蘭南島之旅 Day 7

今日既行程可以好悠閒…
只係由Queenstown去Te Anau…車程約三小時啦!
所以可以在Queenstown玩半日先出發!

check-out後就往Queenstown市中心出發!
哩度真係人多車多!都幾繁忙下!
要搵車位泊都幾難!唯有泊入停車場啦!
放低左架車就到處行喇!
我地行左去海邊!
吹下海風…
仲見到哩隻百年歷史蒸氣古船!正在上客中!
其實係可以跟tour坐哩隻古船前往農場!
不過我地兩個對哩個團興趣不大…
所以唔參加喇!周圍行下仲好啦!
沿住海邊行下行下會去到St Omer Park!
其實冇乜特別!
早上人流未算多…所以係舒服既!

之後趁時間尚早我地去左最出名黎到唔可以唔黎幫襯既漢堡包店Fergburger!

黎到哩度暫時未有人龍出現!
不過當我地搵左位排隊時人龍突然間出現!
好在我地早來一步!
我地揀左個The Fergburger同埋Little Lamby!
我覺得羊好食啲!肉汁多啲!其實佢個醬真係幾好食!
在享用緊午餐既途中!
突然出現了一隊日本拍攝隊伍!
佢地正在拍攝一個飲食既節目…
採訪了正在排隊既遊客…
而正在大大啖消滅緊個漢堡包既我估唔到成為左訪問對象呀…
我有機會在日本電視節目出現喇!嘩哈哈…
其實佢地問既離不開都是食左邊個Burger呀?味道如何?第幾次哩幫襯呀?

食飽飽繼續遊覽!
每日都去嘆咖啡幾咁悠閒!

跟住就起程出發去Te Anau!
一直都好希望在馬路上遇上羊群!
估唔到願望成真呀!
剛好遇上了牧羊人帶住羊咩咩過馬路呀!
不過哩班羊咩咩數量較少…數十秒就過齊馬路!
完全攞唔切相機影低哩個情境…

去到Te Anau就落雨了!
我地今晚住宿是Birchwood Cottages!
因為明早會參加Milford Sound Extraordinary Tour!
而住宿這裡的話會有85折!
Check-in後去supermarket買材料準備晚餐!
今晚有椰菜薯仔蕃茄湯!
新鮮蔬果煮出來既野特別好味架!

明日八點出發!
今晚要早休息了!

沒有留言:

張貼留言