2016年3月16日 星期三

紐西蘭南島之旅 Day 5

果然真係希望在明天呀!
今早一起來…
太陽伯伯出來喇…
有藍天白雲呀!
所以拿拿林搞掂好晒早點check-out去行Lake Matheson!
晴天…真係令人心情開朗呀!

泊好車後就開始行喇!
沿途風景就緊係無得頂啦!
雖然啲霧未消散晒…
不過有藍天既襯托已經好靚喇!

真係好靚呀!
湖水好靜…倒影好似照鏡咁呀!
用左好多時間去欣賞呢!
好在堅持要再來走一趟…
要不然錯失左欣賞既機會就真係揼心呀!

遠觀既Mt Cook!
嘆住杯咖啡望住哩個View真係舒服!

今日行程由Fox Glacier去Wanaka!
哩段路真係好多靚境令人心曠神怡…
沿住6號公路Haast Highway會途經Bruce Bay海岸!

第一站我地來到South Westland Salmon Cafe…
一間有三文魚養殖場既Cafe!
不過哩度既三文魚好細條…唔知係咩品種呢?
細細碟既刺身望落乾增增!哩碟刺生NZD15…
都咪話唔貴呀…平均成蚊一塊!
但又唔好睇佢樣衰衰喎…
其實又幾好味架喎!
雖然係比較瘦但有魚味…
唔似香港啲連鎖寿司店既刺身又無口感又無味!
嘆埋杯咖啡又繼續行程了!

之後就去到Knights Point Lookout!
遠眺Tasman Sea!海天一色真係超靚!

沿途仲會見到Lake Wanaka…
沿住湖邊行…真係好寫意呀!
湖水既藍色真係好特別!

之後就會去到Lake Hawea Lookout!
黎到哩度比較多雲…
湖水因應個天空而變得灰藍色了!
一路沿住Lake Hawea行!
藍天又出返黎喇…
每經過有停泊車既避車處都會要求HusB俾我落車去欣賞!
吸收下天地靈氣!
望住啲咁靚既景真係好Relax!完全係享受!

約四點左右就到達Wanaka!
先去Wanaka Edge Apartments check-in再去市中心行下!
Wanaka真係一個好舒服既小鎮!
泊好車行到湖邊走走看看…
簡直係可以忘卻煩惱!
一個好好既減壓令自己輕鬆既好地方!

南島日照時間都有12小時…
大約8點鐘左右天空先黑齊!
時間真係好夠用…
所以我地去左行Mt Iron…
因為可以360度睇晒Wanaka全景!
來回一小時左右!
我自問體能比較差…曾經擔心過自己有點吃力!
最終係可以完成健行架!
一路行上山都會看到風景既!
哩個Mt Iron好多人行架!

同一時間睇晒Lake Wanaka同Lake Hawea!

直係好值得上黎行下呀!
因為真係好靚!
基本上只係逗留左一陣間Wanaka我已經呻笨!
點解唔俾多日時間留响哩個咁舒服又靚既小鎮呢?

跟住我地就去左超級市場買材料煮晚餐!
真美味呀!

夜晚我地仲渣車走左出湖邊睇星星!
真係見到星河架!
不過我地冇專業既相機…
所以我已經將哩個星空記左入腦喇…

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 好彩最後都堅持來看看!
      真係好靚~個湖好靜倒影好似照鏡咁!
      其實起初都會擔心遲左出發去會阻礙行程進度~
      但8點先天黑~好夠時間玩呢!

      刪除