2016年3月25日 星期五

紐西蘭南島之旅 Day 14

今日搭早機飛悉尼!
所以昨晚已跟Motel職員安排的士去機場啦⋯
終於都要離開紐西蘭喇⋯
今日係復活節假期的第一日!
好多店舖都唔會營業呢⋯
這次我地在悉尼逗留五小時才回港!
所以又入境消費下先⋯
其實交通費真係幾貴!
Welcome to Sydney!
有隻Easter Bunny迎接我地呀!

今次我地去左Harbour Bridge個邊⋯
因為假期有隻大遊輪到訪!碼頭擠滿晒遊客!

行下行下就去左The Rocks!岩石區⋯
今日就冇市集所以好冷清!

冇乜人!只有部份餐廳有營業!

而我揀得去The Rocks目的就好明確!
就係去Pancakes on the rocks食午餐啦⋯
明明剛才在飛機先食完野!
依家又食喇!不過今次唔叫Ribs喇!
因為兩條友食唔晒⋯

然後又在街上漫遊⋯
行下行下又到Hyde Park!
因為冇得shopping⋯遊客都在遊公園呢!

不過今日天氣真係麻麻有點雨!
既然都冇乜野好行⋯
我地又回程返機場喇!
逗留短短兩個多小時又走喇⋯
今次真係要返屋企喇!
要結束約半個月的紐西蘭南島之旅及快閃悉尼遊!

沒有留言:

張貼留言