2016年3月24日 星期四

紐西蘭南島之旅 Day 13

來到旅程既最後一日了!
今日一整日都在基督城⋯
天陰陰又落左陣雨!
我地先渣車去Hagley Park行下⋯

晨早的空氣真係好清新呀!
公園內都有幾多野睇架⋯
溫室花園!

熱帶雨林

威尼斯貢多拉?

行下行下仲落大雨添⋯
個公園都好大⋯有點迷失方向!
途中經過了Canterbury Museum & Christ's College!

真係通街都係工程呀!
圍晒欄不准進入!

然後我地就去還車喇!
好在還車後天氣開始好轉!
亦開始出陽光呢⋯
沿途都有唔少景點⋯

Avon River



哩間餐廳外型本身係⋯左手邊餐廳招牌咁⋯
唔知幾時先可以重修呢?

見到個花園⋯都感到有返啲色彩!
希望基督城早點復甦起來⋯

觀光電車可以載你環遊主要景點呢!


之後仲去左貨櫃商場喇!RE:START
今日多返好多遊人喇!
然後我地又走到超級市場買餸⋯
又再開始落大雨了!
由於已經還左車⋯
所以今次我地係搭Metro Bus返Motel!
哩度係一個大站黎既!
有好多條巴士線!

返到Motel玩完煮飯仔又係時候執行李!
明早我地要離開紐西蘭喇!
真係有啲唔夠喉⋯
因為哩度真係好舒服!
雖然會係有點悶⋯
但係真係覺得好Relax!
啲景真係好靚⋯啲湖又多又靚⋯
望住都覺得好寫意!

沒有留言:

張貼留言