2016年3月23日 星期三

紐西蘭南島之旅 Day 12

始終唔可以開窗訓的確空氣唔太流通!
所以HusB可能訓得唔太好…
早就起來睇日出?

今日密雲!天色比較陰暗…
我地今日既行程就係返回起點…基督城!
由於基督城我地會留兩日…
所以唔急於出發!
因此我地再去多轉善良牧羊人教堂!
哩個境點無論任何時間都咁多遊客呀…
我地入左教堂內參觀!裡面係唔俾影架…
之後就開始旅程喇…
我地加插左啲途經既鎮仔參觀!
首站黎到Temuka…
泊好架車就是但求其咁四圍行!
哩度冇乜特別…
行下行下去左New World Supermarket!
又走左入去買左啲朱古力返來啦!

第二站黎到Ashburton
一個比較大既鎮仔!
我地仲响度食左份豐富既All Day Breakfast!
一份早餐兩個人食!
分量好足夠!份多士仲好好食!有芝士!

之後又出發前往基督城喇!
天氣開始轉差!天色較暗而且仲有幾陣雨…
2010-2011年基督城經歷左大地震後…
哩度真係好似一個死城咁!
重建事宜真係龜速一樣咁慢…
已經五年多了!周圍都是工程!
而且危樓仍然仲有好多未被清除!
街上人影都寥寥可數…感覺好灰暗!

我地到處走走看看!
有好多塗鴉⋯看起來增加一點生氣!

地震震毀了百年歷史既大教堂⋯
為了提供當地民眾禱告去處及心靈寄託⋯
政府請來了日本紙板建築大師設計了這座紙教堂!
使用限期約五十年!
遠看反而更像一間圖書館呢⋯

之後我地去返Supermarket買材料今晚煮飯仔!
繼續食羊!仲買來了新鮮粟米!

好甜好大粒好好味呀!
煲埋粟米水清清熱呢!
時間過得好快!
玩埋聽日就要返香港了!

沒有留言:

張貼留言