2016年3月22日 星期二

紐西蘭南島之旅 Day 11

昨晚係咁多日以來訓得最唔好既一晚!
唔知係咪我對特色戶有抗拒感!
整晚都訓得唔好…
因為冇開窗好焗…
空氣唔多流通搞到好似缺氧咁…
最後唔係好頂得順!
要開少少窗…得條線咁闊!
終於可以入睡喇…
之但係訓到咁上下又想去廁所…
我唔敢出去…唯有死忍直至天光!
哩晚真係覺得好漫長呀!
終於都捱到天光可以起身喇!

既然天都光左喇!咁就出去去廁所啦…
點知打開廁所門…
嚇到我死咁濟…
差啲連尿都瀨埋出黎!
整個廁所佈滿晒飛蟲…
救命呀!
但再唔去廁所我真係中尿毒架喇!
立即叫HusB開車車我去公共廁所…
事情得以解決!

我地返返去睇下特色戶既情況!
HusB手持殺蟲水入去同班飛蟲死過!
屍橫遍野…
密集到好似地毯咁!
其實早上第一眼所見既係唔只咁少!
而且係牆壁…天花…連廁所板都佈滿晒架!

所以奉勸大家!
千其唔好開窗亦唔好開燈…
不過其實哩個廁所我地冇開到窗架…
只係開左燈方便夜晚去廁所架咋…
全因為個門隙太闊…啲飛蟲就飛晒入去啦!
見到都嘔心!
而我地用左9秒9最快既速度收拾行李去reception轉房!
轉返去Motel人都開心啲!
我今晚焗死都唔會開窗架喇!

今日我地會去Mt Cook參加冰河探險!
又可以再經過Lake Pukaki!
早上看湖水在沒有陽光下又唔同左顏色喇…
可以看到Mt Cook雪山呀!
一路沿住湖邊走…雪山亦越來越近呀!

住Mt Cook既好處就是可以望住雪山!
不過哩邊既酒店就貴啲喇!
Edmund Hillary在可證明既紀錄中最早登上珠穆朗瑪峰峰頂既人!佢係紐西蘭人黎架!

我地參加左12:30既冰河之旅!
先在酒店門口集合再坐巴士然後再行約20分鐘既山路就會到達塔斯曼冰河湖喇!
山路好易行…
硬係覺得我眼前看到既景都係一幅畫!
終於行到去冰湖!
好想快啲近距離觀賞呀…
導遊會分配每人一件救生衣!
而且也會為我地安排坐位…
我地架船連同導遊共十一人!

導遊會先叫團友們伸隻手落水感受一下哩譚冰水既冷!
啲冰湖水係灰白色!
主要係因為石灰石遭受到冰河底層流動時刮下刮下…
刮成石灰石粉造成呢!

開船喇!會見到一舊舊既浮冰!
導遊除手就執左舊晶瑩剔透既浮冰上來!
真係好似一舊水晶…好通透!

哩一座既冰山露出水面既部份只係佔冰山既十分一!
淨低既90%响水底!冰山真係可以好大座架!
所以導遊都唔會特別駛近去…而且都會好小心…

哩啲巨型浮冰會不停咁轉動!
相信每日都有唔同既型態呢…

哩次既冰河探險真係獲益良多呀!
塔斯曼冰湖其實在1973年先被發現…
當時只係一潭水洼…因為冰河終端不斷地自然退縮…
每年都擴大啲再擴大啲…
只係短短40年左右就變左個咁大既冰湖喇!
冰川終端面就係哩度喇!
其實積雪區既降雪需要大約300-600年既時間沿住冰川移動…最終進入內流湖!
所以响哩個冰湖見到既冰山係來至300多年前既積雪!
即係眼前既冰川終端面成300幾歲架喇!

完成冰河探險後我地沒有特別去健行!
渣返出沿住Lake Pukaki返去Tekapo!
下午時分更加可以看到Lake Pukaki獨特既藍色湖水!
望住個湖真係好舒服好靚!

當仲諗緊一陣食咩午餐既時候…
我既三文魚癮又發作了!
剛好HusB見到一個地方泊左好多車同有遊客既地方!
看看路牌Mt Cook Alpine Salmon
係咪有三文魚賣呀?
嘩…如願以償呀!
NZD30有500g
勁抵食!真係食到你驚呀…
哩個午餐真係好好味!仲要質素好!
不過哩度就有附送wasabi同豉油!要NZD 0.30一包架!
我個肚子感到非常滿足!
然後繼續車程…
返去Motel休息一會!
之後行去今晚晚飯既地方…

黎到哩度必食既日本餐廳Kohan!
因為訂左枱直接入餐廳不用等位…
天婦羅便當
湖畔便當
賣相好靚當然味道都唔錯啦!

享用完一頓美味既晚餐後就散步回Motel!
月亮要出來了!

黎到旅程既尾聲了!時間真係過得好快…
仲有三日就要返香港喇…
哩度俾我既感覺真係好Relax…
入夜後經過昨晚既可怕事件我唔敢開窗訓了!

沒有留言:

張貼留言