2016年3月21日 星期一

紐西蘭南島之旅 Day 10

時間過得真係快…
黎到第十日既旅程了!
今日我地既目的地係Tekapo!

行程:Dunedin > Moeraki > Otematata > Tekapo
又係長途車程要四個多小時!
所以check-out後就立即起程喇!
沿住東邊海岸線走會去到Moeraki!
哩度有咩睇?有咩特別?
係草泥馬呀!
哩個唔係景點…只係景點既停車場見到架咋!
佢行得我咁近冇理由唔同佢影張相架嘛!
用口水噴我就弊喇!
哩度有間Cafe仲有個好靚既沙灘!
重點唔响哩度!要行前啲就見到喇…
就係哩圓碌碌既石頭喇!

好多菠蘿包呀!真係好得意呀…
我沒有深入研究佢地點樣形成…
不過佢地唔係一舊石!
因為有部份已經列開左散晒!
看似一啲泥同埋沙既結合!

離開左啲菠蘿包…又要繼續上路喇!
經過一個鎮仔Kurow…
HusB提意坐低飲杯咖啡提提神…
自駕遊好處就係想停下來就停下來!
悠哉悠哉既生活真係好呀!
最重要係可以忘卻工作上既忙碌同壓力…

繼續行程前往High Country Salmon…
今日好期待既地方!
因為可以食三文魚嘛!
哩度有養殖場…
而且仲可以免費提供魚糧俾遊客餵魚呢!
撒出魚糧…啲魚即刻好踴躍咁衝去食呀…
玩完之後就緊係要買返盒新鮮三文魚刺身食啦…
NZD30有400g
睇見都流晒口水呀!
佢地雖然睇落唔肥美!但係好鮮美!
哩400g刺身就係我地既午餐…真係好飽!

仲有差不多一小時車程先去到目的地…
南島真係勁多湖…
只要有段路程係圍住湖邊行就會感到Relax!
而哩段路程亦都會經過Lake Pukaki!
哩個湖對我來說都幾深刻…
原因?就係湖水顏色好特別…
唔知點形容…藍得黎又帶點奶白色…真係勁靚!

來到Tekapo…我們先去今晚住宿Lake Tekapo Motel & Holiday Park check-in!
因為Motel冇房…我地訂左Kiwi Bach…
我稱呼佢為特色戶…
因為間房有主題!
係一間釣魚主題既擺設裝飾既房間!
其實屋外既景係真係好掂架!
對住個湖!而哩個湖就係Lake Tekapo!
佢既湖水顏色跟剛才看到既Lake Pukaki都係一樣架!

之後我地就出發去Good Shepherd Church…
好特別既石教堂!

開始凋謝既魯冰花…
在附近行左一陣就去左supermarket 買材料!
就返特色戶喇!
哩間特色戶我唔係好中意!
個廁所係出面…
即係晚上要去廁所就要出門口先去到!
唔方便之餘…重點係我驚丫嘛!

特色戶對住一個小型遊樂場…
有搖搖板有遷秋!
望住個湖打遷秋淨係諗下都知幾咁正啦!
既然又未肚餓就緊係趁天未黑出去行下啦!
Holiday Park有條小路可以行出去市中心…
沿住小路行欣賞下風景!
行下行下就去左黎到哩度必食既日本餐廳!
即刻訂定位明晚黎享用晚餐啦!
唔訂位既話…就慢慢等啦…

太陽要落山喇!
我地都要返特色戶準備今晚晚餐同休息喇!
仲有就係去reception詢問一下明日有冇Motel出租!
幸好明日有一間Motel可供出租!
加錢都要轉屋呀!
我唔想連續兩天都住特色戶呀!

不得不提點大家!
即使幾焗都好…
千其千其唔好開窗訓!
記住一定要熄燈…
無論你怕唔怕黑都好!
唔係既話你必定嚇死兼後悔呀!

沒有留言:

張貼留言