2016年3月12日 星期六

紐西蘭南島之旅 Day 1

經過十小時既飛行時間終於到達悉尼喇!
機長廣播悉尼氣溫27度…
要是我依家既衣著係T-shirt短褲就好了…

落機後我地坐Airportlink到Circular Quay…天氣真系好好!
藍天白雲!仲好熱添…
不竟澳洲仲系夏天丫嘛…

離開Railway Station第一眼見到既係Harbour Bridge !


行前啲再行前啲…係歌劇院呀!

來一個近距離觀賞白天下既歌劇院!

其實我自己都有爭扎…
究竟去The Rocks行好丫?
定係去Fish Market好呢?
之後我地搭返去Central行左陣…
就行左到Paddy's Market!也是其中一個Light Rail Station!
去到哩一步就知道…還是敵不過為食既心魔啦!
我地等Light Rail去另一景點!
Sydney Fish Market


都係因為我太掛念Scampi同埋海膽了…哩個地方怎能不返啅呢?

這次買來了三文魚刺身…Scampi & 海膽…
兩個人始終都不能選擇太多!
這邊既三文魚肉質唔會淋唧唧…
新鮮又好味呀!

至於Scampi就緊系好好味啦!貴得黎值既!
好鮮甜…

最後就系盒海膽喇…我覺得一般啦!因為有鹽水浸住比較咸…
我地因為冇諗過來悉尼兜個白鴿轉…所以沒有準備短袖衫短褲!而且沒有足夠睡眠…所以敵不住太陽⋯
提早完結悉尼游搭車返機場休息下!
短短四個半鐘就遊覽左悉尼市中心必去景點!

真不錯!真係國泰出雞我地出豉油…但開心就得啦…
之後我地搭18:35去基督城國際機場…
過埋海關都差不多00:30先到達arrival hall!
在Spark telecom買左兩張電話卡後就打電話去酒店準備接駁車載我地返去…
Airport Lodge Motel距離機場只有五分鐘車程…
梳洗完畢後約兩點左右休息…
因明早要早起準備紐西蘭南島之旅!

沒有留言:

張貼留言