2016年3月11日 星期五

紐西蘭南島之旅 - 出發

十四天紐西蘭南島自駕之旅正式開始!
因為今晚搭夜機既關係…
所以早上還是要努力地工作啦!
不過今日發生既事情總是不太順利…

事情一
距離出發時間前廿四小時!
昨晚去Qantas做網上check-in!
點知登入後係都唔俾我地做check-in!
算啦…唯有放棄今早再試!
點知今日都係冇得做check-in…

事情二
HusB今日要去恆生拎紐西蘭幣…
點知去到分行冇錢攞!
唯有提早放工走到總行拎錢啦!
總算有驚無險成功攞到錢喇…

事情三
工作中收到Qantas電話…
話班機取消左!
真係嚇到我鼻哥窿都冇肉呀…
不過將安排我地搭21:25既國泰航班!
只是比原定時間早二十分鐘起飛!
因為會搭機場快綫…
可以去香港站做埋check-in!
輕輕鬆鬆咁約埋Daddy Mami來個晚餐短聚!
先至出發…哩個原定計劃因此事情而又被拖垮了!

事情四
到達香港站!
在CX櫃檯check-in時…
說沒有我地既紀錄?唔係咁激呀?
剛好隔離櫃檯也是遇到這情況!
經一輪擾讓後…還是未能處理!
叫我地去機場有專門櫃檯負責!
如是者就唔可以晚餐短聚了…

雖然係不太順利但結果還是能如期出發呢!
好在時間尚早我地立即走到機場去…
航班取消導致機位緊張…
國泰要承接我地哩班豬仔團都手忙腳亂呀!
好在我地早就去到機場處理!
不過都搞左好耐呀…

因為我地沒打算入澳洲境…
所以就沒有做簽證!
但職員告知提早左班機導致在澳洲停留超過八小時…
在澳洲停留超過八小時就要簽證!
因此國泰幫我地做埋電子簽證!
事情得以解決!
而我地既然有簽證就順便來一個光速快閃遊覽悉尼之旅…

21:25 CX161 由香港出發去悉尼正式起航喇!
兩星期既悠長假期展開了!

2 則留言:

  1. 好驚險呀!!!
    比我實嚇到人都傻埋呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當我聽到話冇我地名時真係有點嚇親~
      即刻擔心出唔到發呀!

      刪除